


سنت حسنه ای از امام خمینی
آن چه بیش از شصت سال بر ملت مسلمان فلسطین می گذرد
ظلم آشکار اسرائیلی ها با حمایت استکبار و
ابرقدرت ها است ،گروهی که خوی ستم همانند خون
در پیکر منحوس آن ها جاری است هماره نقشه راه آنان
کژ راهه رفتن خود و راه مستقیم دیگران را بستن است.
رهنمود قرآن حکیم "لاتزال تطّلعُ علی خائنة منهم" ناظر
به شیوه مشئوم صهیونیست ها است.
انبیای ابراهیمی کعبه و قدس را ساختند تا توحید و
عدل استوار شوند و شرک و ظلم محو گردند. وعده
پروردگار این است که هر وقت دشمنان اسلام آتش
جنگ افروختند خدا آن را خاموش خواهد کرد " کلما اوقدوا
نارا للحرب اطفاها" لکن این نوید با قیام موحدان عدل
محور انجام خواهد شد و گرنه خداوند قدرت بیکران دارد و
نیازی به دیگران نیست" ... ولو یشاء الله لانتصر منهم و لکن لیبلوا بعضکم ببعض".
حضور حماسی امت اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان
سنّت حسنه ای از امام خمینی(قدس سره)
جهت آزاد سازی قدس از الحاد و شرک و رهایی قدسیان
فلسطینی از ظلم و آوارگی است لازم است همگان
در این وظیفه مهم دینی شرکت نموده تا ضیافت الهی
یعنی روزه ماه مبارک رمضان را با این وحدت میدانی
ایرانی بدرقه نموده و به استقبال عید بزرگ فطر که
جامعه جهانی اسلام در صحابت نورانی حضرت ختمی
نبوت(ص) به آن مفتخر است شتافت.
(منبع : پیام آیت الله جوادی آملی به مناسبت روز قدس ماه مبارک رمضان ۱۴۳۲ - اول شهریور ۱۳۹۰)
ما را در سایت آموزشگاه شهید علی گرمابی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152